Click flag for english guiding
Here you will find information about guided tours I can take you on, or you can put together your own wishes and come with a request for a price. My working area is Helgeland but Hemnes is my primary area. Click english flag for english.

 

Hei og velkommen til min nettside. Her vil dere finne informasjon om guidede turer jeg kan ta dere med på, eller dere kan sette sammen turer etter ønske og komme med prisforespørsel. Klikk på norsk flagg for norsk.

 

Are you ready for this year?

 

 

Samarbeidspartnere

Artikler

Jeg vil anbefale guidefirmaet Better moments på Svalbard etter egen tur med dem.

De gir en god guiding, varierte tilbud og ivaretar deg som kunde. 

Jeg skal bruke Better moments neste gang jeg skal til Svalbard.

Klikk på bildet for dere hjemmeside.

Nyheter

Besøkende notis

Her vil dere finne noe utstyr som jeg har testet. Jeg har ikke brukt noen tekniske hjelpemidler til testene men utstyret er testet i praksis. Kom gjerne med innspill for hvordan utstyr jeg har brukt har fungert for deg. Utstyr kan fungere forskjellig for folk. En genser kan være varm nok for meg men ikke for en annen.

Bruk menyen til venstre og se på undermenyene så finner du kanskje noen nye tips eller ideer.

Legg gjerne igjen tilbakemelding eller hilsen i gjesteboka.

 

Jeg er utdannet Grenseløs guide så om du/dere vil delta eller ha en guidet tur så ta kontakt direkte her eller pr tlf (se kontaktinfo). Se også menyen til venstre for tur.

Les mer

Nettsted lansert

Jeg er meget opptatt av frihetsfølelsen jeg har når jeg bedriver en eller annen for for friluftsliv. Jeg er ikke så opptatt av det mest ekstreme, selv om jeg liker å lese om det, for slik livet mitt er så lar det seg ikke gjøre. Men jeg liker å bedrive et variert friluftsliv året rundt. Dette har beriket mitt liv. Jeg ønsker å dele noen av mine erfaringer og turer med likesinnede og kanskje gi deg noen nye ideer til friluftslivsaktiviteter. Kanskje jeg selv får innspill til flere aktiviteter?


Les mer